مشارکت مردم در شهر با ارائه سهام پروژه

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امیدواریم بتوانیم با تعریف سهام پروژه مردم را در پروژه‌های مشارکتی سهیم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید محسن حسینی پویا درخصوص سرمایه خرد مردمی افزود: موضوع سرمایه‌گذاری‌های خرد توسط مردم یکی از مواردی است که مورد توجه شورای پنجم شهر مشهد مقدس است.

وی اظهار کرد: در بحث جذب سرمایه‌گذاری‌های خرد، شهر مشهد نسبت به سایر شهرهای کشور موفق‌تر بوده این بدان معنا است که مردم سرمایه خرد زیادی برای سرمایه‌گذاری و البته دریافت سود دارند و منتظر مکانی مطمئن برای سرمایه‌گذاری در این عرصه هستند.

حسینی پویا با بیان اینکه با توجه به شرایط نا امنی در حوزه سرمایه‌گذاری اقتصادی این اعتماد از سوی مردم وجود ندارد، بیان کرد: باید موقعیت سرمایه‌گذاری و ابعاد اقتصادی آن برای مردم توجیه و روشن شود و ما به دنبال این مهم هستیم.

وی تصریح کرد: البته باید توجه داشت که پروژه پدیده، میزان، کاسپین و بسیاری دیگر از مؤسسات مالی در مشهد به زمین خوردند و این اعتماد عمومی را در شهر نیز بسیار کمرنگ کرده البته اگر شهروندان به حق و حقوق خود دست یابند شاید یک بازآفرینی مجددی در اعتماد مردم شکل گیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اما به طور کلی موضوع استفاده از سرمایه خرد مردمی مورد توجه شورای پنجم است و امیدواریم بتوانیم با تعریف سهام پروژه مردم را در پروژه‌های مشارکتی سهیم کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا