ضمانت اجرای حقوق شهرنشینی در فرهنگ و افکار عمومی است

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ضمانت اجرای حقوق شهرنشینی در فرهنگ عمومی و افکار عمومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سید محسن حسینی پویا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارتباط با حقوق شهرنشینی اظهار کرد: امروز حقوق شهرنشینی به گفتمان نخبگان شهر رسوخ زیادی داشته است و با توجه به اینکه ضمانت اجرای حقوق شهرنشینی در فرهنگ عمومی و افکار عمومی است می‌توانیم بگویم در این زمینه پیشرفت داشتیم و امیدواریم همچنان رو به رشد ادامه یابد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت منشور حقوق شهرنشینی بیان کرد: منشور حقوق شهرنشینی تکمیل‌شده که به معرض اعلام نظر نخبگان گذاشته می‌شود تا همه در بهتر شدن این منشور نقش داشته باشند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بعد از اتمام کار تحقیقاتی حقوق شهرنشینی به دنبال آن هستیم که آن را به‌صورت مصوبه‌ای در شورای شهر تصویب کنیم تا در معرض دید همه مردم باشد و مردم در روابطشان با شهرداری و سایر نهادهای مدیریت شهری بتوانند به آن استناد کنند و این مهم در فرهنگ شهرنشینی مردم و ارتقای آن نقش بسیار مهمی دارد.

حسینی پویا بیان کرد: در زیرمجموعه این منشور کارهای دیگری نیز انجام‌شده که سندهای پایین‌دستی است که یک از آن‌ها شهر دوستدار کودک بود که اقدامات خوبی در این حوزه انجام‌شده است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا