ایجاد اداره شهر همگان در شهرداری مشهد

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد از راه اندازی اداره ای به نام اداره شهر همگان در شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سیدمحسن حسینی پویا در جریان دومین نشست بررسی نقش سازمان های مردم نهاد در نهادینه سازی و اجرای منشور حقوق و مسئولیت های شهرنشینی مشهد اظهارکرد: یکی از آیتم های این شهر، بحث پیاده مداری و دوچرخه سواری است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به وقوع ۲ سانحه ناگوار برای دوچرخه سواران مشهدی از جلسه قبل تاکنون متذکرشد: اتصال خطوط دورچخه سواری واقع در شهر مشهد یکی از مهم ترین راهبردهای درنظر گرفته شده در حوزه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری است که در اولویت کاری مدیران شهری قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: در همین راستا افزایش مسیرهای دوچرخه سواری و همچنین کاهش سرعت حرکت خودروها از موضوعاتی است که باید به صورت جدی مورد توجه دست اندرکاران این مهم قرار گیرد.

وی با قدردانی از مدیریت شهری برای ایجاد پویشی برای احترام به حق تقدم شهروندان گفت: ساخت پارکینگ برای خودروها در شهر هزینه هنگفتی را طلب می کند و می توان با هزینه ای بسیار پایین تر برای دوچرخه ها نیز پارکینگ های مناسبی تعبیه شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا