مشهد ، اولین شهر ترمیمی کشور

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای شهر مشهد مقدس گفت: شهر مشهد به عنوان اولین شهر ترمیمی فعالیت خود را آغاز می ‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سید محسن حسینی‌پویا، در چهارمین نشست شهر ترمیمی که با حضور سازمان‎‌های مردم‌نهاد ترمیمی به میزبانی کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد برگزار شد، با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای پنجم تلاش های بسیاری برای تعامل و ارتباط با سمن‌ها داشته‌ایم، اظهارکرد: خوشبختانه تاکنون در این زمینه موفقیت‌هایی نیز کسب شده ولی کماکان عرصه برای فعالیت وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه مدیریت شهری مشهد از نظرات سمن‌های مختلف در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود استفاده می‌کند، گفت: بعنوان مثال در احداث مسیرهای ویژه دوچرخه و حمل‌ونقل پاک جلسات متعددی برگزار کردیم و از دیدگاه‌های آنها استفاده شد.

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادها افزود: شهر دوستدار کودک، منشور حقوق شهرنشینی، حوزه کتاب و کتابخوانی و … دیگر زمینه‌هایی بوده‌اند که با دعوت از سمن‌ها از نظرات و دیدگاه های آنها بهره‌مند شده‌ایم.

مشهد ، اولین شهر ترمیمی کشور

حسینی‌پویا خاطرنشان کرد: جلسه و نشست امروز نیز در تداوم همین جلسات بوده که با موضوع شهر ترمیمی برگزار شد؛ شهر مشهد بعنوان اولین شهر ترمیمی فعالیت خود را آغاز می‌کند و امیدواریم این موضوع به مرور زمان به الگویی برای سایر شهرها تبدیل شود.

منبع: پایگاه اطلاع ‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا