تسریع پروژه ساماندهی کشف ‌رود با خیرین شهر یار

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: کشف‌رود به یک معضل زیست محیطی و اجتماعی تبدیل شده و بر همین اساس، خیرین شهر یار نیز پای کار ساماندهی کشف ‌رود آمده ‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدمحسن حسینی‌پویا در حاشیه بازدید نمایندگان ستاد خیرین شهر یار از پروژه ساماندهی کشف ‌رود، اظهارکرد: این پروژه براساس تاکیدات شورای شهر و طبق تفاهم‌نامه مشترک، در دستورکار شهرداری و سایر ارکان مدیریت شهری قرار گرفت تا بتوان گامی در جهت حل این معضل برداشت.

وی با بیان اینکه روخانه کشف‌رود جنبه تاریخی و بین‌المللی داشته و از اهمیت زیادی برای شهر مشهد برخوردار است، گفت: با این وجود، این روخانه امروز به یک معضل زیست‌محیطی تبدیل شده که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند و وضعیت آن نیازمند اصلاح است.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: برهمین اساس، بخش‌های مختلف پای کار ساماندهی کشف ‌رود آمده‌اند و امروز هم از نمایندگان ستاد خیرین شهر یار بازدیدی از این پروژه داشتند تا نوع کمک و مشارکت انها برای تسریع عملیات مشخص شود و گوشه ‌ای از کار را عهده ‌دار شوند.

حسینی‌پویا، ساماندهی کشف‌رود را پروژه‌ای دانست که دارای جنبه‌ های زیست‌محیطی، اجتماعی و اشتغال و گردشگری است و افزود: برخی پروژه‌ها ممکن است که از لحاظ منافع اقتصادی توجیه آنچنانی نداشته باشند و لذا خیرین، با توجه به اینکه جنبه‌ های معنوی کار را نیز مدنظر دارد، می‌توانند ورود کنند چراکه از حیث انسانی و اشتغالزایی جذاب است.

منبع: پایگاه اطلاع ‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا