مصوبه شهر همگان ؛ یکی از شاخص ترین مصوبات شورا

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد گفت: شورای شهر مشهد پیوسته سعی کرده با مصوباتی، فضاهای شهری را حتی‌الامکان برای استفاده جانبازان مهیا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، سیدمحسن حسینی‌پویا در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از مرکز بازتوانی جانبازان خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: یاد تمامی افرادی که در این ۸ سال افتخارآفرینی کرده ‌اند را گرامی می ‌داریم؛ بویژه جانبازانی که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و از همه بالاتر جانبازان اعصاب و روان که وضعیت خاصی دارند.

وی در ادامه گفت: جانبازان اعصاب و روان، زبان گویایی برای گفتن دردها ندارند و جامعه هم ممکن است آن گونه که باید قدردان این عزیزان نباشند؛ حتی برخی دستگاه ‌های رسمی نیز با نگاه دیگری به این عزیزان می ‌نگرند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد با بیان اینکه شورای شهر مشهد پیوسته سعی کرده با مصوباتی، فضاهای شهری را حتی‌الامکان برای استفاده جانبازان مهیا کند و این عزیزان بیش از پیش از فضاهای شهری بهره ببرند، افزود: در همین راستا، از مصوبه شهر همگان می توان به یکی از شاخص ‌ترین مصوبات اشاره داشت.

حسینی‌پویا از تشکیل اداره شهر همگان در شهرداری مشهد خبرداد و تصریح کرد: این اداره نسبت به شناسایی مشکلات فضاهای شهری از جهت مناسب‌سازی اقدام کرده و کارهایی که از پیش هم انجام شده را هم ارتقاء و یا سرعت آنها را تسریع بخشیده است.

وی افزود: مناسب‌سازی در فضاهای جدید الاحداث هم مورد توجه شهرداری قرار داشته تا همه جانبازان و کم‌توانان و افراد معلول بتوانند از فضاهای عمومی استفاده حداکثری داشته باشند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا